Pomoc techniczna - FAQ | Motosprzedaz.pl

Pomoc techniczna - FAQ

1) OGŁOSZENIA

Czy dodawanie ogłoszeń jest bezpłatne ?

Dodawanie ogłoszeń na stronie - motosprzedaz.pl - jest płatne.

(Cena podstawowego ogłoszenia wynosi 2,99 zł (opłata jednorazowa) / Przedłużanie ogłoszenia odbywa się bezpłatnie)

Ile kosztują ogłoszenia typu PREMIUM ?

Ogłoszenia typu PREMIUM są płatne (opłata jednorazowa)
(Ogłoszenie typu PREMIUM wynosi 4,99 zł / Ogłoszenie typu PREMIUM PLUS wynosi 9,99 zł)
Przedłużanie ogłoszenia odbywa się bezpłatnie.

Ile ogłoszeń może dodać jeden użytkownik ?
Każdy użytkownik może dodać nieograniczoną ilość ogłoszeń.

Przez jaki okres moje ogłoszenie jest widoczne dla odwiedzających stronę ?
Wszystkie ogłoszenia, w tym ogłoszenia typu PREMIUM widoczne są przez okres 30 dni. 

Jak przedłużyć ogłoszenie kiedy straci swój okres ważności ?
Jeżeli okres ważności ogłoszenia zbliża się do końca, otrzymasz od nas e-mail informujący o wygasającym okresie ważności ogłoszenia. 
(Nie dotyczy użytkowników zarejestrowanych jako dealer)
Jeżeli ogłoszenie ma być aktywne przez kolejny okres, należy kliknąć w podany link wysłany w e-mailu, a ogłoszenie zostanie automatycznie (bezpłatnie) przedłużone o kolejne 30 dni jako ogłoszenie zwykłe.

Jeżeli link podany w e-mailu nie zostanie użyty w ciągu 3 dni, ogłoszenie to zostanie usunięte z naszej bazy ogłoszeń. 

Aby przedłużyć ogłoszenie jako ogłoszenie typu PREMIUM, należy użyć opcji „Zareklamuj” w panelu użytkownika, 
w zakładce "Moje konto ->Moje ogłoszenia". Ogłoszenie zostanie aktywowane jako ogłoszenie typu PREMIUM na okres 30 dni.

Istnieje także możliwość zareklamowania ogłoszenia w trakcie jego trwania jako ogłoszenie zwykłe.
Aby zareklamować ogłoszenie, należy wybrać opcję "Zareklamuj" w panelu użytkownika, 
w zakładce "Moje konto -> Moje ogłoszenia". Ogłoszenie zostanie aktywowane na nowo jako ogłoszenie typu PREMIUM 
na okres 30 dni.

Czy przedłużenie ogłoszenia jest płatne ?
Przedłużanie ogłoszeń jest bezpłatne i może odbywać się wielokrotnie.

Jak i czy mogę usunąć ogłoszenie zanim straci swój okres ważności ?

Ogłoszenia mogą usuwać tylko użytkownicy zarejestrowani w swoim panelu użytkownika. Użytkownicy, którzy wystawili ogłoszenie bez rejestracji, muszą poczekać, aż ogłoszenie samo straci swój okres ważności lub skontaktować się z naszym biurem obsługi.

Aby usunąć ogłoszenie należy zalogować się na swoje konto. W zakładce "Moje konto -> Moje ogłoszenia" wybieramy opcję "Usuń" dla danego ogłoszenia. Ogłoszenie zostanie bezpowrotnie usunięte z naszego systemu.

Jak i czy mogę edytować swoje ogłoszenie ?

Ogłoszenia mogą edytować tylko użytkownicy zarejestrowani w swoim panelu użytkownika. Użytkownicy, którzy wystawili ogłoszenie bez rejestracji nie mogą edytować swojego ogłoszenia.

Aby edytować ogłoszenie należy zalogować się na swoje konto. W zakładce "Moje konto -> Moje ogłoszenia" wybieramy opcję "Edycja" dla danego ogłoszenia. Aby zapisać dokonane zmiany, należy kliknąć "Zapisz" w polu dotyczących zmian.

Jak dodać ogłoszenie ? 

Aby dodać ogłoszenie należy kliknąć górną zakładkę "Dodaj ogłoszenie motoryzacyjne". 
Jeżeli jesteś użytkownikiem zarejestrowanym, zostaniesz przeniesiony automatycznie do strony dodawania ogłoszenia. 
Jeżeli nie jesteś użytkownikiem zarejestrowanym, do wyboru masz dwie opcje. 

Możesz dodać ogłoszenie bez rejestracji lub zarejestrować się i dodać ogłoszenie jako użytkownik zarejestrowany.
 
Ogłoszenie dodane bez rejestracji nie ma możliwości edycji, dlatego zalecamy utworzenie konta użytkownika. 

W połowie strony, pod napisem „Dodawanie ogłoszenia” pojawi się rozwijany pasek głównych kategorii. Należy wybrać wszystkie kategorie w kolejności. 
Aby potwierdzić zaznaczone pola należy kliknąć „dalej”. W tym momencie pojawi się formularz ogłoszeniowy, który należy prawidłowo wypełnić. Czerwona gwiazdka oznacza pola obowiązkowe do wypełnienia.

(Uwaga – prosimy nie mylić dodawanej kategorii z górnymi kategoriami, które służą wyłącznie do przeglądania ogłoszeń)

Zalecamy wypełnić jak najwięcej pól, co ma znaczenie dla osób korzystających z wyszukiwarki. 

Jeżeli dodajemy więcej zdjęć w jednym momencie, zalecamy poczekać aż wyświetlą się miniaturki zdjęć lub nazwy plików (w zależności od urządzenia), co będzie oznaczać, że transfer zdjęć odbędzie się prawidłowo.
 
Kliknij „Dodaj ogłoszenie”. W tym momencie będzie można zareklamować swoje ogłoszenie jako jedno z ogłoszeń typu PREMIUM lub pozostawić swoje ogłoszenie jako ogłoszenie zwykłe.
W tym momencie zostanie przeprowadzony bezpieczny proces płatności online, z którego korzysta serwis MotoSprzedaż.
Ogłoszenie będzie aktywne oraz widoczne dla użytkowników odwiedzających, chwilę po zaksięgowaniu płatności.
 
Wybierając ogłoszenie typu PREMIUM zwiększasz jego widoczność oraz zainteresowanie potencjalnych kupców. 

Ogłoszenie PREMIUM PLUS prezentowane jest losowo na stronie głównej jako OFERTA SPECJALNA, w boksie "Promowane ogłoszenia" 
po prawej stronie oraz w niebieskiej "ramce" zawsze na początku wyników kategorii. 
Ogłoszenie PREMIUM PLUS będzie także widoczne na naszej stronie na Facebooku, Google+ oraz na Twitterze. 

Ogłoszenie PREMIUM prezentowane jest w niebieskiej "ramce" zawsze na początku wyników kategorii.


2) KONTA UŻYTKOWNIKÓW
  
Czy rejestracja użytkownika jest bezpłatna ?
Rejestracja użytkownika jest bezpłatna.

Czy rejestracja dealera jest bezpłatna ?
Rejestracja dealera jest bezpłatna.

Jaka jest różnica pomiędzy zwykłym kontem użytkownika a kontem dealera ?

Zakładamy, że dealer to osoba prawna, przedsiębiorstwo lub osoba prywatna zamieszczająca wiele ogłoszeń.
Różnicą między kontami jest to, że użytkownik zarejestrowany jako dealer otrzymuje własną indywidualną stronę internetową
z jego wszystkimi aktywnymi ogłoszeniami oraz danymi kontaktowymi.

Użytkownik zarejestrowany jako dealer otrzymuje bezterminowy okres ważności swoich ogłoszeń, dzięki czemu nie musi ich przedłużać. 

Jak założyć konto użytkownika ?

Aby móc korzystać ze wszystkich zasobów serwisu, należy posiadać konto użytkownika.

Aby zacząć proces rejestracji, należy kliknąć zakładkę w górnej części strony "Utwórz konto". 
W tym momencie zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Należy wypełnić wszystkie pola. System sprawdzi czy podana nazwa istnieje już w naszej bazie.
Jeżeli system napotka tę samą nazwę, zostaniesz poproszony o inną nazwę, której nie ma w naszej bazie danych.
Po wypełnieniu wymaganych pól należy kliknąć „Zarejestruj”.

W tym momencie zostanie utworzone nowe konto użytkownika. W celu potwierdzenia konta zostanie wysłana wiadomość 
na podany adres e-mail z linkiem aktywacyjnym. Aby konto zostało aktywowane, należy kliknąć na link aktywacyjny.

Zostaniesz automatycznie zalogowany do serwisu i przekierowany do swojego panelu użytkownika.
W tym momencie możesz uzupełnić swoje dane użytkownika.

Jak założyć konto dealera ?
Aby móc korzystać ze wszystkich zasobów serwisu, należy zacząć proces rejestracji dealera.

W tym celu należy kliknąć zakładkę "Utwórz konto”, a następnie klikając pole "Zarejestruj się jako dealer”. 
Zostanie otwarty formularz rejestracyjny dla dealera.

Należy wypełnić wszystkie pola obowiązkowe zaznaczone czerwoną gwiazdką.
System sprawdzi czy podana nazwa istnieje już w naszej bazie. Jeżeli system napotka tę samą nazwę, zostaniesz poproszony
o inną nazwę, której nie ma w naszej bazie danych. Po wypełnieniu wymaganych pól należy kliknąć „Zarejestruj”.

W tym momencie zostanie utworzone nowe konto dealera. W celu potwierdzenia konta zostanie wysłana wiadomość na podany adres e-mail z linkiem aktywacyjnym oraz hasłem dostępu. Aby konto zostało aktywowane, należy kliknąć na link aktywacyjny.

Zostaniesz automatycznie zalogowany do serwisu i przekierowany do swojego panelu użytkownika.
W tym momencie możesz uzupełnić swoje dane użytkownika(dealera) oraz zmienić hasło na nowe.

Co zrobić jak założyłem konto użytkownika, a chciałbym przejść na konto dealera ?
W takim celu należy skontaktować się z naszym biurem obsługi w celu konfiguracji konta.

Jak usunąć konto ?
Aby usunąć konto użytkownika lub dealera należy skontaktować się z naszym biurem obsługi.

Dlaczego nie mogę się zalogować na swoje konto ?
Sprawdź czy podałeś poprawne dane do logowania. Jeżeli nie pamiętasz hasła użyj opcji Nie pamiętasz hasła ?”.
Drugą przyczyną może być fakt, iż nie został kliknięty link aktywacyjny wysłany na adres e-mail podany przy rejestracji konta.


3) PANEL UŻYTKOWNIKA

Do czego służy panel użytkownika ?
Panel użytkownika służy do edycji ogłoszeń, wpisów do katalogu firm oraz do modyfikacji danych adresowych.

Kto ma dostęp do panelu użytkownika ?
Panel użytkownika jest dostępny wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych.

Jak uzupełnić lub dokonać edycji w danych adresowych w panelu użytkownika ?

W zakładce „Ustawienia” możemy uzupełnić lub dokonać edycji swoich danych adresowych.
Aby zapisać dokonane zmiany w formularzu danych adresowych użytkownika, należy kliknąć „Zapisz”.

Wypełniając dane adresowe, przy każdorazowym dodawaniu ogłoszenia, dane kontaktowe zostaną uzupełnione automatycznie.

Jak usunąć ogłoszenie w panelu użytkownika ? 
Aby usunąć swoje ogłoszenie, w zakładce "Moje konto -> Moje ogłoszenia" wybieramy opcję "Usuń"
dla danego ogłoszenia. Ogłoszenie takie zostanie bezpowrotnie usunięte z naszego systemu.

Jak mogę dokonać edycji swojego ogłoszenie w panelu użytkownika ? 
Aby dokonać edycji swojego ogłoszenia, w zakładce "Moje konto -> Moje ogłoszenia" wybieramy opcję "Edycja" dla danego ogłoszenia. Aby zapisać dokonane zmiany, należy kliknąć "Zapisz" w polu dotyczących zmian.


4) WYSZUKIWARKA

Do czego służy wyszukiwarka ?
Wyszukiwarka służy do wyszukiwania ogłoszeń w danej kategorii po preferowanych ustawieniach użytkownika.

Jak należy prawidłowo korzystać z wyszukiwarki ?

Ogłoszenia możemy znaleźć, klikając w jedną z głównych kategorii, w której zamierzamy użyć naszych preferowanych ustawień. Zalecamy standardowe szukanie obiektu po marce, modelu oraz wersji modelu, jeżeli taki istnieje.

Jeżeli zamierzamy skorzystać z zaawansowanych ustawień wyszukiwania, należy wypełnić wybrane pola wyszukiwarki, 
a następnie kliknąć „Pokaż ogłoszenia”. Na stronie ukaże się lista ogłoszeń spełniająca wybrane kryteria. 
W przypadku braku ogłoszeń o wybranych parametrach otrzymasz informację „Brak ogłoszeń spełniających kryteria!”.

Co to jest za opcja „Sortowanie według” ?

Powyższa opcja służy do sortowania ogłoszeń według wybranego kryterium.

W tym wypadku sortowanie odbywa się automatycznie po wybraniu kryterium.


5) FIRMY

Co to jest katalog firm ?
Katalog firm to spis firm z branży motoryzacyjnej umieszczonych na naszej stronie - motosprzedaz.pl

Czy wpis do katalogu firm jest płatny ?
Wpis zwykły oraz PREMIUM do katalogu firm jest bezpłatny.

Jaki okres ważności ma wpis do katalogu firm ?
Wpis zwykły oraz PREMIUM do katalogu firm jest bezterminowy.

Kto może dodać wpis PREMIUM do katalogu firm ?
Dodawanie wpisu PREMIUM do katalogu firm jest możliwe tylko dla użytkowników zarejestrowanych.

Jak i czy mogę usunąć wpis do katalogu firm ?
Aby usunąć wpis PREMIUM należy zalogować się na swoje konto użytkownika.
W zakładce „Moje konto -> Moje wpisy w katalogu firm” należy wybrać opcję „Usuń” dla danej firmy.

Aby usunąć wpis zwykły, należy skontaktować się z naszym biurem obsługi.

Jak i czy mogę edytować wpis firmy ?

Wpis firmy PREMIUM mogą edytować tylko użytkownicy zarejestrowani w swoim panelu użytkownika.
Użytkownicy, którzy dodali wpis firmy zwykły nie mogą edytować swojego wpisu.

Aby edytować wpis firmy PREMIUM należy zalogować się na swoje konto. 
W zakładce "Moje konto -> Moje wpisy w katalogu firm" wybieramy opcję "Edycja" dla danego wpisu firmy.
Aby zapisać dokonane zmiany, należy kliknąć "Zapisz" w polu dotyczących zmian.

Jak dodać wpis do katalogu firm ?
Opcja dodania wpisu firmy PREMIUM nie jest możliwa w wersji mobilnej.

Aby dodać wpis firmy (zwykły) do katalogu firm, należy kliknąć w zakładkę "Dodaj firmę do katalogu” znajdującą się u dołu strony. W tym momencie pojawi się formularz firmowy, który należy prawidłowo wypełnić.
Czerwona gwiazdka oznacza pola obowiązkowe do wypełnienia.

Kliknij „Dodaj firmę”. W tym momencie Twoja firma będzie już widoczna w katalogu firm na naszej stronie - motosprzedaz.pl/katalog


6) DEALERZY

Kto to jest dealer ?
Dealerem nazywamy osobę prawną, przedsiębiorstwo lub osobę fizyczną wystawiającą wiele ogłoszeń.

Czy warto być dealerem ?
Użytkownik zarejestrowany, jako dealer zyskuje własną stronę internetową z wszystkimi jego aktywnymi ogłoszeniami 
oraz danymi kontaktowymi. 

Dzięki unikalnej stronie internetowej, użytkownicy mogą dodać do ulubionych swojego dealera oraz sprawdzać to,
co do zaoferowania ma w swojej aktualnej sprzedaży.

Zapraszamy do dzielenia się linkami prowadzącymi do indywidualnych stron dealerów...

Dealer zakładając konto, otrzymuje bezterminowy okres ważności swoich ogłoszeń, dzięki czemu nie musi ich przedłużać.
Jeżeli dealer zamierza usunąć swoje nieaktywne ogłoszenia, w tym celu musi zalogować się i skorzystać ze swojego panelu użytkownika. (nie dotyczy dealerów korzystających z oprogramowania Auto-Market lub Akol, w których usuwanie, edycja ogłoszeń odbywa się automatycznie).

Informacje o korzystaniu z oprogramowania Auto-Market lub Akol dostępne są pod adresem : motosprzedaz.pl/strona/komisy 

Czy rejestracja dealera jest płatna ?
Rejestracja dealera jest bezpłatna.

Czy dodawanie ogłoszeń przez dealera jest bezpłatne ?
Dodawanie ogłoszeń przez dealera jest płatne. Dealer może skorzystać z abonamentu dopasowanego do jego potrzeb.

Co to jest lista dealerów ?
Lista dealerów to lista wszystkich zarejestrowanych dealerów na naszej stronie.
Dzięki temu, korzystając z wyszukiwarki możemy znaleźć wykaz dealerów w szukanej przez nas lokalizacji.

Lista dealerów dostępna jest na stronie - motosprzedaz.pl/dealerzy
Reklama